נשארתם עם שאלה?

באתר חברת התרגום זמנהוף תמצאו מידע עשיר ומגוון. במיוחד עבורכם יצרנו מדור שאלות ותשובות, בלוג עשיר ומאמרים מקצועיים. למידע נוסף על חברת התרגום המובילה בארץ או הצעת מחיר אתם מוזמנים לפנות אלינו היום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פרוייקט.

כמה עולה תרגום?

עם חברת תרגום זמנהוף תהנו מתרגומים במחירים מעולים! לצד שירות ראשון במעלה, תרגום מכל שפה ולכל שפה וזמני אספקה מהירים במיוחד. פנו אלינו היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לתרגום עם המומחים הכי איכותיים מבין כל חברות תרגום בישראל!

תרגומים עסקיים

זמנהוף הינה חברת תרגום המציעה מגוון פתרונות תרגום מקצועי לעסקים, מוסדות וארגונים בארץ ובעולם בכל שפה עם צוות המתרגמים המנוסה שיש בחברות תרגום בישראל, בצורה מהירה ומקצועית ובמחירים מעולים!
תעודה
תעודה
תעודה

חברת תרגום מקצועי, מהירה ומנוסה!

  • למה לבחור בחברת התרגום זמנהוף?
    ברוכים הבאים לחברת "זמנהוף - חברת תרגום" המציעה שירותי של תרגום במגוון תחומים מקצועיים כמו תרגום סימולטני,   תרגום משפטי תרגום אקדמי, תרגום רפואי, תרגום אתרים ,תרגום תוכנה ולוקילזציה וכן תרגומים לכל שפה כגון תרגום מעברית לאנגלית
     
  • צוות המתרגמים הרחב בישראל
    "זמנהוף שירותי תרגום" מהוותיקות בתחום התרגומים בישראל ובעלת ניסיון עשיר במתן שירותי תרגום מקצועי במחירים מעולים עם צוות מתרגמים מומחים בתרגום מסמכים וטקסטים מכל הסוגים בקשת רחבה של שפות.
     
  • עשרות אלפי לקוחות מרוצים
    תרגום מהווה גשר בין אנשים שונים בעולם בתחומים רבים: בעולם העסקים, באקדמיה ובמחקר, בעולם ההיי טק, בעולם האומנות, בעולם התרבות והבידור ללא שפה משותפת לא תתכן תקשורת וחילופי מידע.
     
  • איכות, שירות ומקצועיות!
    אנו עובדים עם מיטב המתרגמים בארץ ובחו"ל ועורכים בקרת איכות לתרגומים של לקוחותינו על ידי מתרגם מקצועי נוסף. בקרת איכות לכל תרגום ותרגום למעשה מבטיחה תרגום מקצועי, מוקפד ואיכותי – עבור לקוחותינו.
     

בין לקוחותינו