Germany Flag
השפה הגרמנית היא שפה מערב גרמנית. השפה הגרמנית כמו כל שפה היא שפה אחות לשפות נוספות אשר דומות לה. השפה הגרמנית היא שפה אחות לשפות ההולנדית והאנגלית. קיימים בערך 100 מיליון דוברי שפת אם בגרמנית.

דוברי שפת אם גרמנית פזורים על פני כל הגלובוס. השפה הגרמנית היא שפה נפוצה מאוד והיא השפה הדבורה ביותר באיחוד האירופי. בשפה הגרמנית מילים ממקורות שונים ומשפות רבות. רוב אוצר המילים של השפה הגרמנית נובע מהענף הגרמני של השפות האינדו-אירופאיות. חלק מהמילים בשפה הגרמנית מקורם בשפה הלטינית, בשפה היוונית ובשפה הצרפתית וגם בשפה האנגלית.

השפה הגרמנית נכתבת באלף בית לטיני, אבל יש לה גם אותיות עם ניקוד עילי שמאפיין אותה. שפות דומות לשפה הגרמנית הן הולנדית, אלזסית, לוקסמבורגית אנגלית ועוד.יש קהילות דוברות גרמנית על פני כל הגלובוס. ניתן למצוא קהילות דוברות גרמנית בארצות הברית, בברזיל, בקנדה, באוסטרליה, בארגנטינה, במקסיקו ובעוד ארצות רבות. אפילו בירדן יש 50,000 דוברי גרמנית.

גם באינטרנט יש לשפה הגרמנית ייצוג נאה. לפי סקרים שנערכו בשנת 2004 כמעט 10 אחוזים מהגולשים באינטרנט הם דוברי השפה הגרמנית. 7% מדפי האינטרנט כתובים בשפה הגרמנית ולמעשה השפה השנייה הנפוצה ביותר שנכתבים בה דפי רשת היא גרמנית. השפה הראשונה שנכתבים בה הכי הרבה דפי רשת היא כמובן השפה האנגלית.

ניתן למצוא בתים דוברי גרמנית אפילו בארצות הברית. בארצות הברית תמצאו את השפה הגרמנית כשפה השנייה הנפוצה ביותר הדבורה בבתים במדינת דקוטה בשאר ארצות הברית השפות השניות הדבורות ביותר בבית כשפה שנייה לאחר האנגלית, הן צרפתית, וספרדית. בכול ארצות הברית יש ערים ועיירות עם שמות גרמניים שמעידים כי יש או הייתה בהם קהילה גרמנית, יש בארצות הברית ערים כגון שטרסבורג בצפון דקוטה, מיונסטר בטקסס אלם במינסוטה ברלין באוקלהומה ועוד.

השפה הגרמנית היא גם שפה דבורה באפריקה בעיקר בנמיביה בה פעם הייתה הגרמנית שפה רשמית. יש ניבים ומבטאים בגרמנית. מפרידים ניבים של “גרמנית עילית” ו”גרמנית תחתית” שני הניבים נחשבים למבטאים שונים של השפה הגרמנית ולחלקים מהשפה הגרמנית הרשמית.

היכן מדברים גרמנית?

כמובן שישנן פזורות רבות של השפה הגרמנית ברחבי העולם. מדובר על קהילה אחידה ומחוברת ולכן פעמים רבות נמצא ריכוז של דוברי גרמנית בערים קטנות או גדולות בתוך קהילות פנימיות. בנוסף גרמנית היא השפה הרשמית במדינות

germanyגרמניהaustriaאוסטריהbelgiumבלגיהEuropean Unionהאיחוד האירופאיliechtensteinליכטנשטיין
LuxembourgלוקסמבורגSwitzerlandשווייץ

מיעוטים בהם מדברים גרמנית

אז זוכרים את הפסקה הקודמת בה דיברנו על מיעוטים בהם מדברים גרמנית? מתברר כי יש לא מעט ברחבי העולם וגם קהילות לא קטנות בכלל. להלן רשימה של מדינות בהם קיימים מיעוטים גדולים מספיק כדי שנאזכר אותם.

Czech Republicצ’כיהdenmarkדנמרקhungaryהונגריהKazakhstanקזחסטןBrazilברזיל
PolandפוליןRomaniaרומניהRussiaרוסיהSlovakiaסלובקיהVatican Cityוותיקן

שירותי תרגום לגרמנית

זמנהוף שירותי תרגום מספקת תרגומים מקצועיים לכל שפה עם צוות המתרגמים הגדול והמנוסה בישראל. בין אם אתם צריכים תרגום של מסמכים מקצועיים או תרגום אתרי אינטרנט לגרמנית אנו נספק זאת בעבורכם במחירים אטרקטיביים ובצורה מהירה ומקצועית.

פנו אלינו היום למידע נוסף או הזמנת שירותי תרגום ותהנו מתרגום מהיר ומקצועי אשר נאמן לטקסט המקור. אנו מתגאים בעמידה בזמנים ומתן שירותי תרגום במחירים מעולים לעסקים, חברות ומוסדות בפריסה ארצית מלאה.

צרו קשר להזמנת תרגום / מידע נוסף

טלפון:072-235-7545
פקס:072-235-7546
אימייל:office@zamenhof.co.il